Tämä on oikeasti tämän päivän markkinoijien kohtalonkysymys, enkä liioittele sitten tippaakaan...
Olen nimittäin nähnyt omin silmin vierestä katsoen kun muutoin viisasta liiketoimintaa tekevät ihmiset pystyvät "kusaisemaan" bisneksensä suoraan kaivosta alas väärin tehdyllä tai väärin hankitulla markkinoinnilla.
Ei ole ollenkaan tavatonta nähdä tiettyjen mainostoimistojen kampanjoita, jotka maksavat 5- tai 6-numeroisia summia eikä takaisin tulleista euroista saati voitosta ole tietoakaan.
Se sitten taputellaan hissuksiin historiaan yhtenä epäonnistumisena, joita "vaan väistämättä tulee kun paljon tehdään". Niin kauan kun siihen on varaa eikä tule, hmm, poikkeusoloja kuten aina joskus tulee.
Väitän, että taustalla on radikaali ajattelun vinouma: tehdään "digimarkkinointia" - usein some...
Tiedätkö itse minkälaisen otsikon valitset mihinkin tarpeeseen ja tilanteeseen?
Vaihtoehtoja on niin monta, kieltämättä… ja helpointa tuntuu olevan kopioida kilpailijoilta? :)
Kieltämättä, mutta silloin jää helposti jalkoihin ja saa huonon maineen… parempi lisätä omaa osaamista ja testata lisää.
Otsikointi on sekä tiedettä että taidetta, kerron tästä pian lisää…
50% Complete
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.